Mesagerul.ro

2020, un an cu multe provocări și împliniri pentru Fabrica de lactate Torockoi. Ce ne așteaptă în 2021! (P)

2020, un an cu multe provocări și împliniri pentru Fabrica de lactate Torockoi. Ce ne așteaptă în 2021! (P)

Cu siguranță ați mai auzit până acum Fabrica de lactate Torockoi, din Colțești, jud. Alba. Aici se produc unele dintre cele mai gustoase și calitative brânzeturi maturate din România. Fabrica și-a început activitatea în anii ‘90, iar de atunci a continuat să încânte iubitorii de brânzeturi maturate și lactate proaspete cu arome și texturi noi.În portofoliul lor regăsim o varietate de brânzeturi maturate foarte apreciate de consumatori. Apuseni, Trascău, Trapist și Tilsit sunt cele patru brânzeturi maturate premium din gama Torockoi. Pe lângă acestea, vă mai puteți bucura și de o selecție de 8 tipuri de brânzeturi maturate cu condimente, precum cele cu: nucă, trufe, cimbrișor, busuioc, levănțică, piper roșu, ardei și chilli. La categoria brânzeturi extra-maturate, Torockoi prezintă Parmezanul de Trascău și Puturoasa de Trascău, două specialități cu gust intens.Dar la Fabrica de lactate Torockoi nu găsiți doar produse maturate. Din gama lor de lactate, apreciate sunt și smântâna adevărată din lapte de vacă 100% românesc, untul de casă sau produsele tartinabile, precum brânza topită cu smântână sau cremele de brânză cheddar cu ceapă și chimen. Nici produsele tradiționale nu lipsesc, la Fabrica de Colțești se produc cu grijă și brânza de burduf românească, telemeaua sau brânza proaspătă de vaci.Anul 2020 a fost un an plin cu încercări pentru producătorii locali, printre care se numără și Fabrica de Lactate Torockoi. Unii au reușit să treacă cu bine peste aceste încercări, menținându-se pe piață, în schimb, pentru alți mici producători locali, pandemia de Covid19 a fost și lacătul afacerii. Am fost curioși să vedem ce a însemnat pentru echipa Torockoi anul 2020, cum au trecut peste această perioadă, dar și ce planuri au pentru anul 2021.„Anul 2020 a fost un an cu foarte multe provocări, cu multă incertitudine, cu perioade de agitație și perioade în care lucrurile au început să se miște, însă mai greu decât înainte. Totuși, dacă mă gândesc la anul 2020 ca întreg, pot spune bucuros că am avut activitate continuă la Fabrica de lactate Torockoi și am reușit în mare parte să ne atingem toate obiectivele. În ceea ce privește echipa, situația a fost mai clară, iar lucrurile s-au așezat mult mai bine. Am avut colegi pe care ne-am putut baza, rotația de personal a fost mică, iar moralul în companie a fost unul ridicat. Unul dintre cele mai importante lucruri pentru noi este că am rămas în aceași formula, echipa Torockoi este întreagă”, a spus Marius Chiorean, property manager la Torockoi.Numele de Torockoi este de mai bine de 20 de ani pe piață, fiind renumiți în special pentru brânzeturile maturate din lapte de vacă 100% românesc. 2020 nu i-a lăsat pe gurmanzi fără brânzeturile lor preferate, ba din contra. Deși producția de lapte a crescut mult în primele luni ale anului, trecut, nu la fel a fost și în cazul vânzărilor de produse lactate.„Lunile Aprilie – Mai au fost cele mai dificile pentru Fabrica de lactate Torockoi. Atunci ne-am confruntat cu cea mai mare provocare în ceea ce privește producția. Cantitatea de lapte din ferme a crescut brusc, însă vânzările au început să scadă semnificativ, ceea ce a dus la încărcarea spațiului de depozitare la maxim. Câteva provocări ne-au încercat și pe partea de distribuție, unde trebuia să ținem sub control cheltuielile logistice cu desfacerea, în condițiile în care segmentul Horeca a fost închis periodic. Mașinile mereu cu mai puțină marfă, iar banii au fost mai greu de recuperat din piață. Și partenerii noștri au fost foarte afectați de schimbările din piață, însă am căutat constant să găsim soluții punctuale pentru nevoile lor. Putem spune că în acest an partenerii din comerțul tradițional au avut rezultate mult mai bune decât cei din Horeca, noi în mare parte deservind ambele categorii”, ne-a explicat Marius Chiorean.De-a lungul timpului, produsele lactate Torockoi au fost puse pe mesele a sute, mii de iubitori de brânzeturi. Calitatea și gustul lor atât de apreciat a creat în jurul companiei o comunitate de clienti loiali.„Ne-am bucurat de susținerea clienților noștri, asta ne-a ajutat enorm. Zi de zi am primit comentarii și mesaje pe rețelele sociale. Primeam mesaje de apreciere, dar și foarte multe mesaje în care comunitatea se interesa unde poate găsi produsele noastre în anumite localități. Avem totuși și un regret pentru 2020. Ne pare rău că nu am putut participa la Târgurile de Crăciun, acolo unde an de an ne ..

copyright © 2024 mesagerul.ro