Mesagerul.ro

Liviu Brătescu, membru CA al TVR: „În loc să transmită Moțiunea de Cenzură, TVR a difuzat filme sud-coreene!”

Liviu Brătescu, membru CA al TVR: „În loc să transmită Moțiunea de Cenzură, TVR a difuzat filme sud-coreene!”

Liviu Brătescu, în Consiliul de Administrație al TVR din partea PNL, reclamă faptul că joi, în ziua moțiunii de cenzură, la TVR s-a văzut doar Viorica Dăncilă,

Liviu Brătescu, în Consiliul de Administrație al TVR din partea PNL, reclamă faptul că joi, în ziua moțiunii de cenzură, la TVR s-a văzut doar Viorica Dăncilă, în vreme ce dezbaterea din Parlament a fost cenzurată, în locul acesteia difuzându-se un film sud-coreean.„Doar în dictaturi se mai întâmplă ca atunci când au loc schimbări politice importante sau demonstrații de amploare televiziunea de stat să difuzeze cântece patriotice sau muzică populară. TVR-ul, sub Doina Gradea, a ajuns, din păcate, un organ de propagandă al PSD-ului și și-a ratat misiunea publică!”, a spus Liviu Brătescu.Influența nefastă asupra politicii editoriale a TVR exercitată de doamna Doina Gradea, președinte-director general, la comanda politică a PSD, a dus la afectarea gravă a imaginii acestei instituții de interes public, mai spune parlamentarul.„Această decizie trebuie condamnată cât mai răspicat: o temă de o asemenea importanță a fost ignorată voit de către conducerea TVR. Subliniez, este vorba despre o temă de mare interes pentru societate, al cărei rezultat comportă multiple consecințe pentru cetățeni. Nu mai putem regăsi nici o urmă de profesionalism în deciziile arbitrare și politizate ale actualei conduceri. Prin această decizie, s-a lovit foarte grav în informarea cetățenilor, fiind încălcată chiar legea de funcționare a instituției”, declară Liviu Brătescu.În timpul dezbaterii moțiunii de cenzură privind guvernul PSD condus de Viorica Dăncilă, TVR a difuzat un film sud-coreean și a unor emisiuni înregistrate. Mai mult, singura intervenție transmisă de la Palatul Parlamentului a fost cea a fostului prim-ministru Viorica Dăncilă. Celelalte discursuri nu au fost acoperite în direct nicicum de televiziunea publică.Și Sindicatul MediaSind al angajaților din TVR a protestat față de această situație. Practic, se acuză faptul că discursurile reprezentanților Opoziției parlamentare nu au fost preluate de televiziunea publică, prin aceasta neoferindu-se contribuabililor o perspectivă echilibrată, ci numai vocea celor aflați până ieri la putere.

copyright © 2020 mesagerul.ro