La ieșirea de la vaccinare, premierul Florin Cîțu a declarat că vestea bună este că românii vor să se vaccineze. Corect, după 12 luni de restricții îngrozitoare și 6 luni de publicitate de sute de milioane de lei la vaccinul anti SARS-CoV-2, probabil că toți românii vor să se imunizeze.În ciuda tuturor sondajelor de opinie care arătau o intenție de vaccinare de circa 30%, se presupune că în realitate intenția sare de 70%. De ce? Sunt câteva explicații.Publicitatea la vaccin, cu o comunicare bună (potrivit celor care au câștigat contul) sau rea (ceilalți), a fost atât de intensă, încât a nu a putut să treacă neobservată – specialiștii o caracterizează drept publicitate de tip „ducere la exasperare” – îți sună în minte, un fel de „Another one drives a Duster”. Păstrând proporția, dacă Dacia ar fi investit aceeași sumă de bani în publicitate cât s-a investit în vaccinare, probabil toți am fi condus un Duster. Și, în plus, fiind vorba despre sănătate și despre o situație, care practic ne-a distrus tuturor anul 2020, efectul publicității crește exponențial.Apoi, toți cei cu picioarele pe pământ realizează că indirect, cu timpul, vaccinarea devine obligatorie, pentru că va fi imposibil să te angajezi, să te înscrii la o facultate, să călătorești, să stai la un hotel în concediu sau cu afaceri, etc., dacă nu ai adeverință care atestă că ești vaccinat, sau dacă nu ai un test negativ în ultimele 48 de ore. Iar discuțiile referitoare la un „pașaport” sau „portofel” de vaccinare, invenția politicienilor iresponsabili, instrumente care ne vor împărți în oameni vaccinați (superiori) și nevaccinați (inferiori) au creat, neașteptat, panică și intenție de vaccinare. În context, mai ales oamenii de afaceri realizează că discriminarea vaccinat/ nevaccinat le poate afecta business-ul, așa că au lucrat la convingerea angajaților – există fabrici, firme de transport marfă și HoReCa cu intenție de vaccinare de 90%.Și, nu în ultimul rând, cei care sunt familiari ai conceptului de lanț de aprovizionare, medicamente sau nu, știu că în orice moment poate apărea o problemă de autorizare, capacitate de producție, calitate, depozitare, transport, manipulare, etc., care conduce la livrări scăzute. Asta este ce s-a întâmplat și cu vaccinul SARS-CoV-2. Din..