Mesagerul.ro

Vânzările platformei online Farmec au înregistrat o creștere cu 46% în 2019 (P)

Vânzările platformei online Farmec au înregistrat o creștere cu 46% în 2019 (P)

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă în continuare segmentul de e-commerce și înregistrează o creștere accelerată a veniturilor generate de magazinul online www.farmec.ro.Astfel, în 2019, vânzările online au crescut cu peste 46%, comparativ cu rezultate obținute în anul precedent, iar pentru 2020, Farmec estimează o creștere de cel puțin 25%.„Anul 2019 a fost unul de succes în ceea ce privește rezultatele obținute de platforma online Farmec, acestea fiind în linie cu trendul ascendent al pieței de e-commerce. Numărul mediu lunar de vizitatori unici a crescut la peste 200.000 de persoane, ceea ce ne demonstrează preferința consumatorilor români de a face cumpărături online. Suntem mereu atenți la nevoile și dorințele consumatorilor, motiv pentru care am început anul acesta implementarea a două noi modalități de livrare pentru comenzile online, care să le ofere clienților soluții eficiente și mai rapide, având posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispoziție de companiile de curierat partenere”, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.O creștere semnificativă a fost observată și în rândul tranzacțiilor efectuate de pe telefonul mobil, numărul acestora crescând cu peste 60% în 2019, comparativ cu 2018. Această creștere a determinat compania să planifice o nouă strategie de expansiune a magazinului online prin dezvoltarea propriei aplicații mobile. În plus, platforma online va dispune de un nou format, cu funcționalități cât mai intuitive pentru consumatori și un design modern.Cât despre metoda de plată, din totalul comenzilor înregistrate în 2019, peste 25% au fost achitate cu cardul, procent în creștere față de anul precedent. Pentru a încuraja mai mult plata cu cardul, Farmec desfășoară în continuare campanii speciale, asigurând utilizatorii că plățile sunt securizate și mai rapide.Datorită noilor strategii de marketing digital în zona de e-commerce, Farmec estimează că în anul 2020 numărul mediu lunar de vizitatori va crește cu 20% și, totodată, valoarea medie a coșului de cumpărături va înregistra o creștere cu circa 15%.În acest moment, valoarea medie a coșului de cum..

copyright © 2024 mesagerul.ro