Consiliul Județean Cluj continuă procesul de digitalizare a obținerii online a avizelor și autorizațiilor prin includerea obținerii autorizațiilor și avizelor emise de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență. Începând de astăzi cetățenii vor putea face solicitările prin accesarea platformei Ghișeul Unic, la adresa public.cluj.archi.Astăzi a fost depusă și soluționată prima solicitare pentru obținerea unui aviz emis de către ISU.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: ”Este un nou pas spre digitalizarea și debirocratizarea circuitului actelor și simplificarea procedurilor, în ideea de a facilita accesul ușor și rapid al cetățenilor la obținerea avizelor la actele depuse de către aceștia. Vom continua cu acest proces, încercând să integrăm în acest sistem online și obținerea altor acte. În felul acesta cetățenii nu mai pierd timp pe la ghișee sau registratură și pot urmări stadiul cererilor depuse. Totul se obține online și transparent, iar toți avizatorii sunt aduși într-un singur..