Restaurantele din Cluj-Napoca sunt acuzate că apelează la o practică cel puțin controversată, ca să le umfle clienților nota de plată. Clienții susțin că se trezesc cu produse pe notă, pe care nu le-au comandat niciodată. În loc să fie o excepție, mai mulți clujeni susțin că s-au confruntat cu situații similare, în care au fost puși să achite consumații fictive.
Tot mai mulți clujeni trag un semnal de alarmă în mediul online, povestind cum au fost păcăliți subtil la notă și cum au început să-și numere singuri berile, ca să nu fie „luați de fraieri”. „Vi s-a întâmplat să plătiți produse pe care nu le-ați consumat? Greșeală onestă sau practică abuzivă?Am ieșit în oraș cu niște prieteni și am avut o consumație continuă cât am stat la local, timp de aproximativ 5 ore. La final, am cerut nota, s-a achitat și am plecat. Eu am făcut o poză cu nota pentru a transfera ulterior banii și, când am verificat-o, am observat că era trecut un produs pe care niciunul dintre noi nu l-a comandat sau consumat.Pe de-o parte, vreau să cred că a fost o greșeală onestă. Pe de altă parte, nu pot să nu mă întreb cât de frecvent se întâmplă asta și dacă unii ospătari sau localuri o fac intenționat, mizând pe faptul că majoritatea nu..