BREAKING NEWS

Mesagerul.ro

Primăria Cluj-Napoca a devenit o mare agenție de PR! De ce sponsorizează pe Facebook postări cu realizările din ultima vreme? - FOTO

Primăria Cluj-Napoca a devenit o mare agenție de PR! De ce sponsorizează pe Facebook postări cu realizările din ultima vreme? - FOTO

Primăria Cluj-Napoca plătește sponsorizări pe Facebook din bani publici cu investițiile pe care le-a făcut în zona centrală a orașului. Una dintre ele vizează strada Universității, iar postarea plătită seamănă cu oricare postare a unor influenceri care caută să obțină aprecieri. Culmea este că primarul Emil Boc nu încetează să vorbească despre aceste investiții la orice apariție la emisiunile radio preferate, dar Primăria Cluj-Napoca consideră că aceste demersuri nu sunt de ajuns, ci trebuie investit mai mult în promovarea proiectelor. Știri de Cluj a consultat libraria cu reclame Facebook și acolo apar nu mai puțin de 84 de postări sponsorizate, cu tot felul de investiții realizate de Primăria Cluj-Napoca. Între ele apar și evenimente precum show-urile de Anul Nou, care sunt îndreptățite, dar și postări care nu ar trebui să fie sponsorizate, pentru că nu este niciun interes public.  Postarea de mai jos abundă în imagini surprinse de fotografii Primăriei Cluj-Napoca, cu unghiuri în care se văd și puținele zone verzi de pe strada Universității. De ce trebuie cheltuiți banii publici pentru aceste postări? Publicul vizat nu este cel din alte localități, ci tot clujenii, iar acest lucru ne face să ne întrebăm dacă nu cumva sponsorizarea postărilor are legătură cu campania electorală care bate la ușă.”Străzile pietonale ale Clujului - orașul este mai frumos atunci când îl descoperim la pas.Lucrările de t..

copyright © 2024 mesagerul.ro