Mesagerul.ro

Războiul chiftelelor la Cluj: Un restaurnat din Cluj-Napoca, nemulțumit că o firmă din Iași „i-a furat numele”

Războiul chiftelelor la Cluj: Un restaurnat din Cluj-Napoca, nemulțumit că o firmă din Iași „i-a furat numele”

Chiftelele de vită au devenit obiect de dispută între o firmă din Cluj-Napoca și una din Iaşi. Clujenii au cerut ieșenilor să-și schimbe numele unui produs, pe motiv că i-ar face concurență neloială. O firmă înregistrată în 2017 în Bistrița, și-a deschis în 2018 în Cluj-Napoca un local intitulat „Meat Up”, având un meniu bazat în principal pe burgeri. În 2019, firma clujeană a înregistrat denumirea „Meat Up” drept marcă națională pentru servicii de furnizare de alimente și băuturi, și cazare temporară.De cealaltă parte, o altă firmă înregistrată tot în 2017, deține în Iaşi restaurantul „Meat Up – Steak House”, ce oferă un meniu format din startere, supe, salate, paste, grătar, pizza, dar și burgeri.Prin acțiunea depusă la Tribunalul Iaşi, societatea clujeană a cerut emiterea unei ordonanțe președințiale prin care ieșenii să înceteze imediat orice formă de utilizare a mărcii „Meat Up”, inclusiv publicitatea online. Prin folosirea de către o altă societate a aceleiași denumiri, eforturile ardelenilor de a-și promova activitatea sunt afectate, susţin aceştia. Ei au mai arătat că au cerut în martie restaurantului ieșean să renunțe la folosirea denumirii dar fără niciun efect. Acest lucru ar reprezenta în aprecierea ardelenilor ..

copyright © 2024 mesagerul.ro