Mesagerul.ro

Cum arata agendele personalizate ale firmelor mari din Romania

Cum arata agendele personalizate ale firmelor mari din Romania

In business firmele mari si de succes ofera un exemplu bun pentru firmele mai mici si in dezvoltare, de aceea aproape in orice industrie si in orice nisa de business, studiul si analiza permanenta a competitiei directe sau indirecte, a liderilor de piata, poate aduce cu sine repere valoroase, cu care afacerea poate sa se dezvolte.Cand vine vorba despre materialele promotionale, in fiecare sfarsit si inceput de an, aproape toate firmele mari fructifica la maximum potentialul pe care il au, asta deoarece departamentele de marketing sunt constiente ca au prilejul perfect de a puncta in raportul pe care il are brandul cu clientii finali, consumatorii, clientii, furnizorii, dupa caz. Am analizat felul in care isi personalizeaza agendele in Romania branduri mari, bine cunoscute la nivel national sau international.Firmele cu capital romanesc, sau cele care produc sub sloganul “made in Romania” au optiunea legitima de a apela la motive romanesti, si este exemplul firmelor Vrancart, Adige, Holcim si Baumit, care au ales personalizarea agendelor prin broderie. Aceasta metoda de personalizare ofera o nota de unicitate, intrucat nu gasim in fiecare zi agende brodate. Din punct de vedere tactil, suprafata brodata pe aceste agende ofera un la atingere o senzatia puternica si placuta.  Optiunea numarul 1 pentru rafinament o reprezinta agendele din pieleFirmele Heidi, JDE au ales sa transmita celor care poarta agendele personalizate o nota de rafinament si eleganta, si pentru aceasta misiune au fost considerate ca fiind cele mai potrivite agendele din piele, ornamentate cu buzunare, cu sisteme de inchidere si prindere pixuri de tipul handmade. Printr-o imprimare folio sau timbru sec de tipul fir de aur agendele au capatat o stralucire speciala.Industria auto alege piele PU sau piele natura..

copyright © 2024 mesagerul.ro