Mesagerul.ro

Primăria Sfântu Gheorghe tipăreşte 50.000 de declaraţii pe proprie răspundere pentru cetăţeni

Primăria Sfântu Gheorghe tipăreşte 50.000 de declaraţii pe proprie răspundere pentru cetăţeni

Primăria Sfântu Gheorghe va tipări 50.000 de declaraţii pe proprie răspundere, care vor fi puse la dispoziţia cetăţenilor în magazine şi scări de bloc. Reprezentanţii
Scris de: Mesagerul de Covasnala data de: 26 martie, 2020în: ȘtiriNiciun comentariu Listare EmailPrimăria Sfântu Gheorghe va tipări 50.000 de declaraţii pe proprie răspundere, care vor fi puse la dispoziţia cetăţenilor în magazine şi scări de bloc.Reprezentanţii Primăriei Sfântu Gheorghe au menţionat că această decizie a fost luată miercuri, în cadrul Comitetului Local pentru Situaţii de Urgenţă, deoarece foarte mulţi cetăţeni nu au unde să tipărească declaraţiile pe care, conform noilor reglementări, trebuie să le aibă asupra lor atunci când ies din case.“Primăria Sfântu Gheorghe va tipări 50.000 de declaraţii pe proprie răspundere, care vor fi puse la dispoziţia locuitorilor în magazine şi scări de bloc, având în vedere că mulţi oameni nu au cum să le tipărească. Conform reglementărilor, numai cei care au completat declaraţia pe proprie răspundere pot ieşi din casă în timpul zilei şi doar pentru motive urgente sau de strictă necesitate”, se arată într-un comunicat de presă al Primăriei Sfântu Gheorghe, remis miercuri AGERPRES.Comitetul Local pentru Situaţii de Urgenţă a decis, de asemenea, suspendarea parcării cu plată în Sfântu Gheorghe pe toată durata stării de urgenţă.La iniţiativa municipalităţii, toate persoanele aflate în izolare la domiciliu sunt contactate telefonic de către personalul Cabinetului primarului şi, în mod voluntar, de actorii teatrelor “Tamási Áron” şi “Andrei Mureşanu”, oferindu-le informaţii şi asistenţă în funcţie de nevoile pe care le au.Potrivit Primăriei, pe 26 martie, Consiliul Local se va întruni pentru a decide asupra unui singur punct pe ordinea de zi, anume posibilitatea de a organiza şedinţe prin teleconferinţă pe perioada stării de urgenţă.Întrucât nu pot fi mai mult de opt persoane într-o încăpere simultan, primarul, secretarul general, preşedintele de şedinţă şi un reprezentant al Primăriei vor fi permanent în sala de şedinţă, în timp ce consilierii vor intra în grupuri de câte patru şi vor vota la interval de 15 minute. AGERPRES/ Oana Mălina NegreaVrei să fii notificat când apare un articol nou? Abonează-te prin e-mailPartajează asta:PartajeazăFacebookPinterestEmailListareWhatsApp

copyright © 2020 mesagerul.ro