Mesagerul.ro

Coca-Cola adera la noua moda mondiala!  Isi suspenda publicitatea de pe retelele de socializare …

Coca-Cola adera la noua moda mondiala! Isi suspenda publicitatea de pe retelele de socializare …

Coca-Cola a anuntat ca suspenda publicitatea de pe retelele de socializare, la nivel mondial, timp de cel putin 30 de zile, in contextul presiunilor tot mai mari puse

Coca-Cola a anuntat ca suspenda publicitatea de pe retelele de socializare, la nivel mondial, timp de cel putin 30 de zile, in contextul presiunilor tot mai mari puse asupra platformelor de social media de a elimina continutul care incita la ura.

„Nu exista loc pentru rasism in lume si nu exista loc pentru rasism pe retelele de socializare”, a declarat presedintele si CEO-ul Coca-Cola, James Quincey, citat de BBC.

El a cerut „o mai mare responsabilitate si transparenta” din partea companiilor de socializare..

Coca-Cola a precizat totusi ca nu se alatura boicotului oficial lansat de alte companii, ci este vorba de o masura proprie, a transmis CNBC. „Pauza de pe platformele de socializare” la nivel global va ajuta compania sa „reevalueze politica de publicitate pentru a determina daca este nevoie de o revizuire”, a mentionat James Quincey.

Reactia Coca-Cola vine dupa ce Facebook a promis ca va eticheta postari potential daunatoare sau inselatoare.

Coca-Cola a anuntat ca suspenda publicitatea de pe retelele de socializare, la nivel mondial, timp de cel putin 30 de zile, in contextul presiunilor tot mai mari puse asupra platformelor de social media de a elimina continutul care incita la ura.

„Nu exista loc pentru rasism in lume si nu exista loc pentru rasism pe retelele de socializare”, a declarat presedintele si CEO-ul Coca-Cola, James Quincey, citat de BBC.

El a cerut „o mai mare responsabilitate si transparenta” din partea companiilor de socializare..

Coca-Cola a precizat totusi ca nu se alatura boicotului oficial lansat de alte companii, ci este vorba de o masura proprie, a transmis CNBC. „Pauza de pe platformele de socializare” la nivel global va ajuta compania sa „reevalueze politica de publicitate pentru a determina daca este nevoie de o revizuire”, a mentionat James Quincey.

Reactia Coca-Cola vine dupa ce Facebook a promis ca va eticheta postari potential daunatoare sau inselatoare.

copyright © 2020 mesagerul.ro