Mesagerul.ro

 #EnergiaLaFeminin

 #EnergiaLaFeminin

Anul acesta, CEZ a creat noi tradiții cu partenerii de afaceri și împreună cu Fundația Iele Sânziene, a sprijinit 400 de adolescente din medii vulnerabile pentru a găsi #EnergiaLaFeminin. Atenția s-a îndreptat și asupra celor care aduc bucurie și ajută la construirea unui viitor în fiecare zi: tinerele care mâine vor fi femei de succes în diferite domenii și care au primit resursele necesare pentru un început bun în viață.

Peste 320 de adolescente din Argeș, Olt, Vâlcea, Teleorman și Constanța au primit deja vizita specialiștilor de la Asociația Iele Sânziene și cadoul de la CEZ, iar atelierele continuă.

De la fetele din clasa a V-a până la adolescentele din clasa a XII-a, conținutul atelierelor le-a stârnit interesul și dorința de a se preocupa mai mult de sănătatea lor, dar și de sănătatea femeilor din familie. Riscurile îngrijirii necorespunzătoare, mersul la un medic specialist ori de câte ori este necesar, informarea despre consimțământul unei relații mature și fazele prin care trece o femeie până la maturitate sunt temele cheie atinse în întâlnirile cu specialiștii de la Asociația Iele Sânziene.

Ce spun participanții:

„Cred că este important să-mi cunosc corpul, să știu ce este normal și ce nu, atunci când trebuie să contactez un medic.”

„Am aflat lucruri noi și răspunsuri la câteva întrebări pe care le aveam. Este important să ne cunoaștem corpul, ne ajută să luăm cele mai bune decizii pentru viitor.”

În perioada următoare campania continuă prin organizarea de întâlniri cu noi grupuri de tinere din comunitate, prin care le este susținut dreptul la produse corecte și la informare pentru a avea grijă de sine în perioada adolescenței.

„Atelierele de la Iele-Sânziene vin să sprijine adolescentele într-un moment cheie în dezvoltarea lor, când au foarte multe întrebări și curiozități despre corp, identitate, relații. În cadrul întâlnirilor cu tinerii din clasele V-XII am discutat, adaptat vârstei și nevoii grupului, despre pubertate și tot ce presupune această perioadă, dar și despre igienă și relații. Diverse întrebări ale participanților la ateliere arată că nevoia lor de acces la informații despre sănătate și cunoașterea corpului este uriașă, iar răspunsurile sunt esențiale pentru viitorul lor.

Ne bucurăm că sponsori precum CEZ înțeleg această nevoie și importanța educației pentru prevenire și finanțează astfel de ateliere.” Ioana Ciuhan, Strategist Executiv, Asociația Iele Sânziene.

Îngrijirea sănătății este una dintre preocupările companiei în fiecare zi. Fiecare campanie pe care CEZ o derulează alături de partenerii de afaceri se naște din dorința de a oferi beneficiarilor încrederea de care au nevoie pentru a pune sănătatea pe primul loc.

„Ne concentrăm pe nevoi reale și pe diverse audiențe care se confruntă cu provocări specifice. Prin fiecare campanie de responsabilitate socială pe care o desfășurăm, propunem acțiuni cu impact pozitiv pe termen mediu și lung. Suntem capabili să amplificăm rezultatele și să creăm impactul dorit în comunitățile pe care le deservim și mulțumim partenerilor noștri care salută întotdeauna invitația de a fi alături de noi.” Angelica Barbu, Chief People and Brand Officer, CEZ România.

Prin campaniile de responsabilitate socială și prin energia bună, CEZ, împreună cu partenerii cooptați, pun pe harta priorităților domenii precum: sănătate, educație, mediu și bunăstare.

copyright © 2024 mesagerul.ro