Mesagerul.ro

Haos in Fun Courier, , rezolvarea cozilor este amanarea livrarilor

Haos in Fun Courier, , rezolvarea cozilor este amanarea livrarilor

Haos in Fun Courier, , rezolvarea cozilor este amanarea livrarilor

Afara de solutia de amanare a livrarii, m-a mirat scarba fata de client, scarba generata probabil de faptul ca-s ce-i mai buni.

Daca aveti de primit un colet si va suna reprezentantul fan courier sa va intrebe unde livreaza, nu va asteptati sa va si livreze.

Dupa cateva ore veti primi un SMS care inseamna ca ati incercat sa fiti contactat dar nu ati fost gasit. SMS-ul contine si un numar de telefon la care nu raspunde nimeni, rejectul fiind dat imediat dupa initierea apelului.

Am sunat in suport unde NU esti ascultat si unde se incearca gruparea problemei in categoriile existente si nicidecum rezolvarea lor.

Redirectarea catre alti responsabili, de pilda Ana B. te fac sa intelegi ca de fapt greata si scarba fata de clientii care platesc pentru ca ei sa-si faca profit, si sa fie platiti, este cronica.

Daca incerci sa expui problema si sa subliniezi vocal faptul ca odata ce agentul iti spune ca vine si nu mai vine, raspunsul este ca daca mai ridici vocea iti va inchide. Fireste tot cu greata si scarba maxima.

Vorbim aici despre fan courier, despre cea mai, despre cel mai si asa mai departe. Vorbim despre o situatie in care esti tratat absolut execrabil, dar ce sa vezi asta se permite.

Intr-o lume civilizata acel lucrator fan in functia lui de customer care officer ar fi trebuit dat afara, nu pentru nestiinta ci pentru scarba fata de oameni.

Insist sa folosesc "scarba" pentru ca fix asta este senzatia pe care o lasa conversatia cu ei.

Greseli se vor face tot timpul, chestiunea este daca cineva le asuma si daca le recunoaste.

Dar asta ar insemna sa vorbim de bun simt in Romania anilor 2020. Nop.

copyright © 2020 mesagerul.ro