Practica oribila in curieratul romanesc: "Astazi reincercam livrarea"
Unele companii reprezinta imaginea fidela a celor din conducere si poate acesta este motivul minciunilor servite clientilor.
Una dintre metode este neasumarea si dezinteresul fata de client. Cand din motive doar de ei stiute curierul nu ajunge la adresa de destinatie spre a livra coletele si nici nu esti sunat pentru orice explicatie, primesti mesajul ce iti spune "reincercam livrarea".
Pot intelege ca probleme cu oamenii, cu logistica, cu orice doriti dvs se pot ivi, dar aceasta metoda de prosteala prin omisiune este abjecta si presupun ca este imaginea reala a celor ce stau la carma unei firme de curierat aflata in deriva si purtata de colo colo ca in vestitul banc cu vaca adusa in targ sa o faca de ras.
Nu era mai etic si moral un mesaj de felul, "nu am reusit ieri dar astazi incercam sa-ti livram coletele..."
Cum sa spui ca ai reincercat livrarea cand tu nu ai sunat, nu ai fost la adresa? Cat de mare este mizeria pe tine si lipsa de respect minima cat de jos este?
De ce sa ma prostesti, de ce sa incerci asta, de ce ma crezi prost si ma tratezi asa?
Poate ca cititorul va gasi o explicatie ce mie imi scapa, sau poate ca nu va fi deranjat deloc cum am fost eu. Poate ca asta e viitorul noastru si daca tot ne cred prosti poate ca pana la urma au dreptate.