Salt Bank banking, sau cum iți dispar banii din cont, made în Romania
Sunt situații când se permite sa greșești și situații când nu prea îți poți permite să o faci. Ambele ar trebuie sa continue cu o asumare a gafei si eventual cu rezolvarea situației astfel încât prejudiciul creat să fie stins.
De aici până la incompetența sau lipsa de bun simt profesional, distanta e mare, dar nu pentru Salt Bank. Cert este că doar un singur salt a fost suficient să dispară banii dintr-un cont deschis la Salt Bank, așa că aviz celor care cred ca bancile au grija de voi si de banii voștri!
Profesional vorbind, agricultorul ar trebui sa aibă grija de teren, semințe, brutarul sa aibă grija de faină și ouăle sparte în cozonaci, bucătarul sa nu-ti taie carnea nespălat, ... și pe aceeați idee, banca sa aibă grija de siguranța banii tai, daca nu de tine.
DA, sunt bănci care au grijă de tine, cat pot, dar măcar te notifică dacă ceva este în neregula pe cont. Dar nu Salt Bank. Pentru că cei care au pus la cale așa bancă, cei care au gândit proiectul, nu au putut duce mult și au considerat că NU este necesar să-și anunțe clienții odată ce un eveniment, în speță, o poprire, este instituită pe un cont de client.
Băncile care au înțeles acest lucru, nu te lasă să-ți pierzi banii în cazul unei popriri pentru ca te NOTIFICĂ! Evident că suma aflată în cont este sacrificată, asta e legea DAR odată ce se instituie poprirea și banca te anunță, știi câ în acel cont nu mai trebuie să transferi bani.
Dacă nu știi de poprirea pe cont, ORICE sumă transferată în contul respectiv va fi blocată și transferată în contul care a instituit poprirea adică va dispare și nu vei mai beneficia de acea sumă.
Exemple de bănci.
Consider că două exemple sunt suficiente pentru a demonstra că notificarea este un must. fie că ai contract sau nu cu banca.
Cred cu tărie ca fie că în contractul cu banca sau nu, rolul activ al unei banci este de a avea grija de siguranța banilor clientului, în cazul de față, de a NOTIFICA clientul asupra faptului că orice leu transferat în contul pe care îl considera sigur, de fapt nu mai este deloc sigur, astfel încât clientul să nu-și transfere bani în contul POPRIT, fie că sunt banii de lemne pentru iarna, de mâncare, banii pentru îmbrăcat copiii, sau economiile de ceva luni, ani, sau banii strânși pentru operație Doamne ferește.
Dar Salt Bank este o altfel de banca, este BANCA CE NU TE NOTIFICĂ, BANCA CE NU S-A GÂNDIT SA NOTIFICE, nu zic prin sms ca altele, dar MACAR prin aplicația instalată pe telefon. OK fie, dar cine suportă consecințele acestei gafe de proiectare? A.. nu ei. De ce? Deloc.
Păi bine măi specialiștilor de greșit ați greșit dar nici nu vă asumați greșeala și nici nu despăgubiți? NU.
Un semn de rea credință și manipulare crasă este cel înfăptuit de bancă, prin angajații ei, atunci când vor sa deturneze idea și iți spun cu tărie, că de fapt ei nu au ce sa facă și trebuie sa respecte legea, că odată poprirea "pusă" nu mai au ce face.
NU despre asta este vorba, e clar ca ce-ai avut în cont s-a dus, ci despre NOTIFICAREA CLIENTULUI CA SĂ NU MAI TRANSFERE BANI IN CONT.
Cine plătește banii dispăruți? Cum Salt Bank nu-și asuma eroarea se pare că banca a dat greș în misiunea ei, deci aviz amatorilor.
Shakespeare spunea ca iertarea este mama unor noi fărădelegi. Când ne referim la o bancă, asta înseamnă munca voastră, efortul, suferințele voastre, timpul vostru.
Cu astea, NIMENI n-ar trebui să glumească. Darămite o bancă. Fie ea și Salt.