Mesagerul.ro

Bătălia pentru București. Nicușor Dan, invitat acum la HotNews.ro LIVE: Voi susține abrogarea Taxei Oxigen / E obligatorie o dezbatere privind banii pentru biseric

 Bătălia pentru București. Nicușor Dan, invitat acum la HotNews.ro LIVE: Voi susține abrogarea Taxei Oxigen / E obligatorie o dezbatere privind banii pentru biseric

Bucureștiul se află într-un punct de cotitură. Apa caldă și căldura lipsesc cu zilele, orașul este sufocat de trafic și poluare, banii publici sunt cheltuiți în inițiative cel puțin discutabile, orașul suferă la capitolul investiții importante, clădirile de patrimoniu sunt demolate. Alegerile din iunie 2020 sunt vitale pentru viitorul acestui oraș. Nicușor Dan este printre primii candidați anunțați la Primăria Capitalei, susținut de USR. Luni, începând cu ora 13.00, Nicușor Dan este invitat în studioul HotNews.ro pentru a prezenta soluțiile sale pentru București. Interviul va fi transmis pe conturile de Facebook și YouTube ale HotNews.ro Cititorii HotNews.ro îi pot pune întrebări invitatului, folosind sistemul de comentarii de la finalul articolului. Comentariile vor fi moderate, iar cele conținând injurii sau atacuri la persoană nu vor fi aprobate. Temele de discuție: Despre căldură și apă caldă / Ar trebui taxați șoferii pentru a combate poluarea? / Ce se va face cu companiile municipale și cu cei peste 5.000 de oameni care lucrează acolo? / Trebuie eliminate subvențiile la căldură și transport public? / Va mai da bani pentru Catedrala Mântuirii Neamului și ajutoare sociale? Aceasta este prima întâlnire dintr-o serie HotNews.ro care își propune să invite principalii candidați la Primăria Capitalei pentru a-și prezenta soluțiile pentru București. Cele mai importante declarații, livetext: Termoficare: Trebuie să păstrăm sistemul centralizat, pe zonele de sud și vest trebuie doar schimbată rețeaua. Nu în ritmul în care s-a făcut. În aceși ani s-au făut 30 de km de rețea, deci ar lua 100 de ani să fie gata toată.Eu cred că în mandatul meu ar fi fezabilă modernizarea a 100 de km de rețea pe an.Avarii vor mai fi, numai că proporția lor va fi mai mică dacă se va acționa acolo unde este cea mai mare nevoieDin punct de vedere tehnic, totul ține de viteza de execuție, de caietul de sarcini care să oblige prestatorul să lucreze în 3 schimburiÎn cât timp s-ar putea intra în normalitate? Eu am spus că se pot face 100 de kilometri pe an și asta este fezabilNu e tehnic posibil ca mai devreme de 10 ani să putem să ne racordăm toți la centrale de apartament și asta ar face ineficient sistemul centralizat. Noi trebuie să câștigăm încrederea cetățenilor în sistemul centralizatCe se întîmplă cu cei care au centrale de apartament? Iașiul a reușit să îi convingă pe oameni ca încet, încet să revină la sistemul centralizat de termoficare Poluare și decongestionarea traficului: Traficul - sunt mai multe paliere: unul dintre ele este managementul traficului, adică să ajungi la 700-800 de intersecții semaforizateAl doilea palier este pe transportul public - de optimizat traseele, de conectare și reconfigurare de traseeMai este o problemă de linie unică - linii dedicate pentru autobuz sau să reușești să iei mașinile care sunt parcate pe prima bandă și aici se ajunge la strategia pentru parcare Trebuie ca toate locurile de parcare să fie inventariate de primării, trecute în sistem informatic și prin politic..

copyright © 2024 mesagerul.ro