Mesagerul.ro

Black Friday-ul chinezesc a generat vânzări record de peste 38 miliarde dolari în 24 de ore

 Black Friday-ul chinezesc a generat vânzări record de peste 38 miliarde dolari în 24 de ore

​Pe platforma Alibaba s-au vândut produse de 38,4 miliarde dolari de Singles Day - Ziua Celibatarilor - cea mai mare ”sărbătoare” de shopping, organizată din 2011 în China. În doar 68 de secunde s-a vândut de un miliard de dolari, iar valoarea de anul trecut a fost depășită în 16 ore și jumătate. Față de 2017 vânzările au crescut cu 26%, scrie CNN. Cum au evoluat vânzările de Singles Day în 9 ani (în dolari) 2011: 820 milioane 2012: 3,04 miliarde 2013: 5,08 miliarde 2014: 9,3 miliarde 2015: 14,3 miliarde 2016: 17,79 miliarde 2017: 25,3 miliarde 2018: 30,8 miliarde 2019: 38,4 miliarde Se estimează că numărul celor care au cumpărat ceva în această zi este în jurul a 500 de milioane. Interesant, deși creșterea a fost mare ca volum, vorbim de cel mai mic procent de creștere de până acum, 26%. De exemplu, în 2017 creșterea a fost de 39%, iar în 2018, de 27%. Multe companii și-au prezentat ofertele prin live streaming și spectacole comerciale, fiind un mod mai eficient de a atrage clienți. Cum a devenit 11.11 un fenomen de proporții Alibaba a convins un mare număr de comercianți că merită să facă promoții pe 11 noiembrie, chiar dacă asta înseamnă că vânzările vor scădea mult înaintea datei. Totul a fost ”îmbrăcat&rd..

copyright © 2024 mesagerul.ro