Mesagerul.ro

Business report: Eugen Teodorovici, în cărţi pentru postul de şef al ASF. Ce nume se mai negociază pentru postul plătit cu 14.000 de euro pe lună; Orban a anunţat ce drumuri, autostrăzi şi centuri ocolitoare vor fi finanţate în 2020; Teste EuroNCAP: Ford

 Business report: Eugen Teodorovici, în cărţi pentru postul de şef al ASF. Ce nume se mai negociază pentru postul plătit cu 14.000 de euro pe lună; Orban a anunţat ce drumuri, autostrăzi şi centuri ocolitoare vor fi finanţate în 2020; Teste EuroNCAP: Ford

Eugen Teodorovici, în cărţi pentru postul de şef al ASF. Ce nume se mai negociază pentru postul plătit cu 14.000 de euro pe lună. De la plecarea lui Leo Badea din funcţia de preşedinte al Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF) în cea de viceguvernator BNR, interimatul este asigurat de primvicele instituţiei, Doina Dascălu. Toată lumea aştepta ca lupta pentru ocuparea unui post remunerat cu peste 14.000 de euro pe lună să înceapă abia din martie 2020. Cu toate acestea, negocierile au început chiar pe acest final de an. PSD se prevalează de faptul că are cea mai mare prezenţă în Parlament şi cere în continuare şefia ASF, conform algoritmului politic, chiar dacă PNL se află la guvernare, dezvăluie Economica.net. Orban a anunţat ce drumuri, autostrăzi şi centuri ocolitoare vor fi finanţate în 2020. Potrivit premierului, este vorba despre autostrada Sibiu - Piteşti, autostrada de centură a Bucureştiului şi drumul expres Craiova - Piteşti, dar şi studii de fezabilitate pentru alte obiective. Orban spune că Guvernul este dispus să aloce mai mulţi bani pentru infrastructură, dacă instituţiile implicate vor avea capacitatea de absorbţie mai mare decât alocările care vor fi făcute. El a precizat că se va aloca finanţare pentru finalizarea tronsoanelor de autostradă Sebeş - Turda şi Deva - Lugoj, dar şi că podul de la Brăila reprezintă un obiectiv prioritar de investiţii pentru guvern, potrivit Adevărul. Teste EuroNCAP: Ford Puma surclasează Dacia Duster și la siguranță. Trei modele VW Group, doar 3 stele. Ultima rundă de teste EuroNCAP din acest an aduce mai multe surprize. Cea plăcută este legată de Ford Puma, al doilea SUV construit în România, după Dacia Duster. Puma a primit 5 stele, dovedind că depășește modelul de la Mioveni și la capitolul siguranță, nu doar la tehnologie. Au fost și patru modele care nu au reușit să ia note bune: cele trei automobile urbane din cadrul VW Group (VW up!, SEAT Mii și Skoda CITIGO) laolaltă cu un model chinez, Aiways U5, electric, potrivit Profit.ro. Pregătiți-vă de acum de impact: ce se va &ic..

copyright © 2024 mesagerul.ro