Mesagerul.ro

Coronavirus în economie/ Cinci lucruri pe care să le facă companiile. Experiența epidemiei trecute

 Coronavirus în economie/ Cinci lucruri pe care să le facă companiile. Experiența epidemiei trecute

Fără îndoială, economia va fi afectata de coronavirus. Epidemia SARS din 2003 ar putea învăța șefii de companii cum să reacționeze și ce să facă. Deși este prea devreme de știut cât de sever va fi costul uman și financiar al coronavirusului în China și în lume, Bain & Company spune că abordarea “să așteptăm și să vedem” este de multe ori cea care creează cele mai mari pagube în vremuri incerte. În schimb, companiile care vor beneficia cel mai mult sunt cele care acționează acum. Weiwen Han, Shijing Liu și Lily Shao de la firma de consultanță Bain & Company au făcut o analiză cu privire la experiența trecută și modul în care trebuie să reacționeze firmele. Cinci lucruri de trebuie să țină cont cei care conduc companiile1. Începeți cu finalul în minte Examinați și ajustați strategia pe termen lung. Evaluați condițiile pieței și implicațiile pe termen lung, definiți dorința companiei și starea finală odată ce criza a trecut. Determinați unde să investiți pentru a vă crește cota de piață. Ajustați planurile pentru 2020. Încorporați cele mai recente modificări ale condițiilor pieței în bugetul pe 2020 și reechilibrați costurile pe baza previziunilor revizuite ale veniturilor. 2. Prima dată protejați-vă oamenii Protejați talentele. Prioritatea să fie siguranța și bunăstarea angajaților și investiți atât cât e nevoie într-un mediu de lucru sănătos și sigur. Pregătiți-vă acum pentru nevoile de talent care veți avea nevoie. Vremurile cu provocări și incertitudini ale pieței pun la dispoziție, de multe ori, talente critice. Planificați acum și obțineți talentul de care aveți nevoie pentru a asigura creșterea pe termen lung după ce coronavirusul se apropie de final. 3. Cash-ul este rege Tăiați costurile și administrați cash-ul. Urmăriți vânzările, cheltuielile generale și administrative și economiile indirecte ale costurilor de achiziție. Gestionarea „strânsă” a numerarului și eliberarea sumelor suplimentare din bilanț vor ajuta cel mai bine companiile, indiferent de cât durează epidemia. Monitorizați lanțul de aprovizionare de aproape. Creați un suficient buffer de aprovizionare pentru situațiile în care este suspendat traficul. Mai este recomandată monitorizarea lanțului de aprovizionare, inclusiv a celor materiile prime. 4. Ținteți pasul cu schimbările Monitorizați și ajustați rapid pârghiile comerciale. Realiniați oferta de produse, organizarea comercială, canalele partenerilor și abordarea de marketing pentru a răspunde la schimbările condițiilor pieței, atât acum, cât și după ce epidemia se termină. 5. Investiți pe termen lung Fiți gata atât de oportunități, cât și de provocări. Actualizați proactiv fuziunile și achizițiile, iar planurile de parteneriat să includă potențiale achiziții și diversificare c&a..

copyright © 2024 mesagerul.ro