Mesagerul.ro

Coronavirus - Marile companii auto din România limitează la maxim deplasările. Angajații din unele divizii lucrează de acasă

 Coronavirus - Marile companii auto din România limitează la maxim deplasările. Angajații din unele divizii lucrează de acasă

Criza coronavirusului schimbă modul de lucru și în cele mai mari companii din industria auto românească: deplasările cu avionul sunt limitate la maxim, evenimentele interne au fost suspendate, angajații care nu sunt în producție pot lucra și de acasă, iar ședințele obișnuite sunt înlocuite cu videoconferințe. În cazul în care unii angajați au fost în delegație în regiunile afectate de coronavirus, aceștia se autoizolează pentru 14 zile la domiciliu și lucrează de acasă. Producția nu a fost afectată de problemele cu fabricile din China și, spre exemplu, Dacia și Ford au produs în total cu 7% mai multe mașini în primele două luni ale anului față de 2019. HotNews.ro a trimis întrebări către patru mari companii care împreună au aproape 50.000 de angajați, iar în articol puteți citi ce au răspuns companiile despre cum le afectează criza coronavirusului. Ford România - 6.000 de angajați „Sănătatea si siguranta angajaților, dealerilor, clienților și partenerilor noștri reprezintă o prioritate majoră pentru Ford. Avem echipe dedicate care monitorizează îndeaproape situația generată de coronavirus, inclusiv ultimele directive și îndrumări ale autorităților naționale și regionale, precum și în rândul furnizorilor noștri, astfel că planificăm și acționăm în mod corespunzător. În acest moment, uzinele noastre din afara Chinei operează în regim normal. Același lucru este valabil și pentru fabrica de la Craiova.” Și Ford a suspendat sau amânat evenimentele interne cu public numeros și angajații nu mai au voie să facă deplasări cu avionul, nici măcar pe curse interne. La Ford au fost produse 39.000 de mașini Puma și EcoSport în două luni. Automobile Dacia - 14.000 de angajați Uzina din Mioveni funcționează în parametri normali. Este dificil să estimăm impactul COVID – 19. Suntem pregătiți pentru acest nivel de criză și am anticipat un dispozitiv de management împreună cu furnizorii și operatorii noștri logistici. Activitățile de Supply – Chain, Achiziții, Inginerie, Calitate sunt implicate pentru a veni cu soluții alternative, dacă acest lucru e necesar pentru continuarea activităților. Evenimentele cu public intern numeros, programate până la sfârșitul lunii martie, au fost amânate. La Dacia au fost produs peste 50.000 de mașini în primele două luni, dintre care 36.000 Duster. Bosch România - 8.000 de angajați Pentru Bosch, sănătatea și siguranța angajaților sunt prioritare. În acest sens, colaborăm cu o echipă interdisciplinară de experți care monitorizează și evaluează în permanență situația la nivel global, comunicând, totodată, cu autoritățile competente. (...) Activitățile companiei se desfășoară, la acest moment, în condiții normale. Respectăm, desigur, toate cerințele autorităților locale și naționale și comunicăm regulat cu clienții și partenerii noștri. Existența unor repercusiuni asupra operațiunilor noastre comerciale va depinde de evoluția viitoare a epidemiei. În ceea ce privește transporturile comerciale, dacă situația va impune, vom recurge la surse alternative sau lanțuri de furnizare din rețeaua noastră globală. Actualmente, este încă prea devreme pentru a face comentarii în acest sens. Ca măsuri de precauție adiționale am sistat temporar toate călătoriile de afaceri către și dinspre țările și regiunile grav afectate (vorbim despre China continentală, municipalitățile afectate din Italia, Iran și provincia Daegu din Coreea de Sud) și recomandăm tuturor angajaților Bosch să opteze pentru facilitatea de a lucra de acasă, bineînteles unde natura s..

copyright © 2024 mesagerul.ro