Mesagerul.ro

Corporate Report: Fiul șefului Pentagonului lucrează la o companie care licitează pentru un contract; Carlsberg lucrează la sticle de bere făcute din hârtie; Blue Origin a lui Jeff Bezos intră în parteneriat cu trei companii pentru modulul lunar NASA

 Corporate Report: Fiul șefului Pentagonului lucrează la o companie care licitează pentru un contract; Carlsberg lucrează la sticle de bere făcute din hârtie; Blue Origin a lui Jeff Bezos intră în parteneriat cu trei companii pentru modulul lunar NASA

Și licitațiile Pentagonului stârnesc controverse și contestații / Va mai dura câțiva ani până vom bea bere din sticle din hârtie / Parteneriate public-privat îi vor duce pe americani cu rachete pe Lună înainte ca bucureștenii să ajungă cu mașinile pe autostrăzi la Sibiu sau Brașov. Fiul șefului Pentagonului lucrează la o companie care licitează pentru un contract. Secretarul pentru Apărare Mark Esper s-a retras dintre factorii de decizie pentru un contract de cloud computing în valoare de 10 miliarde de dolari, pentru că fiul său lucrează la una din companiile care licitează pentru contract. Într-o declarație scrisă, purtătorul de cuvânt al Pentagonului, Jonathan Hoffman, a anunțat recuzarea „ca o precauție deosebită de a evita toate îngrijorările cu privire la imparțialitate”. Pentagonul este în stadiile finale pentru selectarea câștigătorului contractului Joint Enterprise Defence Infrastructure, sau JEDI, în valoare inițială de un milion de dolari, dar care ar putea valora 10 miliarde în următorii 10 ani dacă se exercită toate opțiunile. Hoffman nu l-a identificat cu nume pe fiul lui Esper. Luke este identificat pe pagina proprie de Linked-In drept „consultant de strategie digitală” la IBM, unul dintre licitanții pentru contractul JEDI. IBM a fost exclusă din competiție împreună cu Oracle și ambele companii s-au plâns că procesul de contractare este dirijat în favoarea lui Amazon Web Services Inc., o divizie a lui Amazon. Amazon și Microsoft Corp. sunt finalistele contractului. Un judecător de la o curte federală de contestații a decis vara trecută în favoarea aserțiunii Pentagonului că procesul de contractare a fost corect. În august, auditorul independent al Pentagonului a dezvăluit că proceda la o verificare cuprinzătoare a derulării proiectului. Cercetarea cuprindea o investigare a neregulilor potențiale ale unor actuali sau foști oficiali ai Pentagonului implicați în proiect. Hoffman a spus că Esper nu era obligat prin lege să se autorecuze, dar a făcut-o după ce a primit note de informare asupra contractului Jedi. Esper și-a delegat responsabilitățile decizionale către secretarul adjunct al apărării, David Norquist. (The Associated Press) Carlsberg lucrează la sticle de bere făcute din hârtie. Compania daneză a prezentat două prototipuri ale sticlei din fibre de lemn din surse sustenabile pe care speră să le pună pe piață. O versiune este căptușită cu un film subțire din plastic PET reciclabil care împiedică berea să răsufle. Cealaltă utilizează o căptușeală bio. Prototipurile vor fi folosite la testarea căptușelilor. Prototipul sticlei de bere din hârtie (Foto: Carlsberg) Foto: Pentru Carlsberg, inovația este un mod de a reduce impactul asupra mediului și de a prezenta consumatorilor opțiuni interesante. Sticlele din fibre sunt mai bune pentru mediu decât aluminiul sau sticla deoarece au proveniență sustenabilă și materialul „are un impact foarte redus asupra procesului de producție”, a spus Myriam Shingleton, vicepreședinte pentru dezvoltare la Carlsberg. Ea a punctat că nu se intenționează înlocuirea dozelor și sticlelor cu noile modele, ci compania vrea să ofere consumatorilor o nouă opțiune. Carlsberg a început să lucreze la noile ambalaje în 2015 și va mai dura câțiva ani – cel puțin – până vor ajunge la consumatori. Motivele pentru care durează atât de mult dezvoltarea unei sticle de bere eficace sunt faptul că firma trebuie să se asigure că nu alterează gustul băuturii carbonatate, iar tipurile de materiale pe care le caută, cum este căptușeala polimerică bio, nu sunt disponibile comercial. Pentru a mișca lucrurile, Carlsberg a intrat în parteneriate cu experți în ambalaje și alte companii și spune că Absolut, Coca-Cola și LʼOréal se alătură eforturilor sale de a dezvolta ambalaje eficace din hârtie. Mai mulți parteneri pot crea o cerere semnificativă pentru tipurile de materiale necesare. Carlsberg nu este singura companie angajată creativ pentru noi ambalaje. Unilever a încercat calupuri de șampon ca săpunul, periuțe de dinți din bambus și ambalaje reutilizabile pentru a-și atinge obiectivele de sustenabilitate. PepsiCo și Co..

copyright © 2024 mesagerul.ro