BREAKING NEWS

Mesagerul.ro

Cum arată clasamentul BrandZ al retailerilor și cine a crescut cel mai mult

 Cum arată clasamentul BrandZ al retailerilor și cine a crescut cel mai mult

Valoarea cumulată a principalelor 75 de branduri din retail la nivel global, conform clasamentului BrandZ, ajunge la 1.5 trilioane de dolari. Amazon crește cu 32%, ajungând la 415 miliarde de dolari, și rămâne cea mai valoroasă marcă de retail din lume, deținand 27% din valoarea totală a brandurilor din Top 75. Alibaba și McDonald's au completat top 3. Louis Vuitton este pe locul 5, Nike este pe 6, Ikea este pe 15, Adidas este pe locul 18, Subway este pe 19, ebay este pe 21, Lidl pe 24, Rolex este pe 33, Carrefour este pe 38, Auchan este pe locul 48, H&M este pe 50 și North Face este pe 73. Brandul de pe locul 75 are o valoare de 2,4 miliarde dolari, doar primele trei au peste 100 miliarde dolari fiecare și primele 23 de locuri trec de pragul de 10 miliarde dolari. Compania de îmbrăcăminte sportivă Lululemon a avut cea mai mare creștere (40%), Costco a avansat cu 35%, Amazon cu 32%, target cu 30% și Wallmart, cu 24%. Ce spune BrandZ Retailerii din vârful clasamentului acestui an exemplifică varietatea și amploarea activităților care fac ca brandurile să fie relevante, diferite și proeminente în mintea consumatorilor în era coronavirusului: Amazon (numarul 1 în clasament, cu o valoare estimată la $415.9 miliarde) gestionează cererea, reducând viteza livrării în scopul prioritizării produselor-cheie; sucursala Alibaba (numarul 2, $152.5 miliarde), Ali Cloud, își folosește expertiza în inteligență artificială pentru a ajuta medicii din China sa reducă semnificativ timpul de diagnosticare..

copyright © 2024 mesagerul.ro