Digi Communications, compania mamă a RCS&RDS, a raportat anul trecut venituri consolidate de peste 1,18 miliarde de euro în țările în care operează - România (64% din venituri), Ungaria, Spania și Italia - în creștere cu 14,2% față de anul 2018, a anunțat vineri grupul controlat de miliardarul orădean Zoltan Teszari. Grupul a anunțat și o creștere cu 8% până la 16,1 milioane de utilizatori ai serviciilor sale în toate cele patru piețe.
În perioada menționată, Digi a raportat un profit EBITDA de 446 milioane euro, în creștere cu 37,5% față de 2018.
În privința numărului total de contracte/abonamente la serviciile sale, definite ca unități generatoare de venituri (RGU) în raportul Digi, situația este următoarea:
- pay-tv (televiziune prin cablu și prin satelit): + 5,4 %, de la 4,8 milioane RGU la 5,1 milioane RGU;
- internet și date fixe: + 9,8%, de la 3,3 milioane RGU la 3,6 milioane RGU;
- telefonie și date mobile: + 14,5 % de la 5 milioane RGU la 5,7 milioane RGU.
Ce spune Digi despre rezultatele din fiecare țară
România
Grupul a continuat să își întărească poziția pe principala sa piață, atât pe segmentul televiziunii prin cablu, cât și pe cel al internetului fix, cu o creștere de 6,9 % a numărului de unități generatoare de venituri (4,1 milioane RGU la 31 decembrie 2019 față de 3,8 milioane RGU la 31 decembrie 2018) și, respectiv, un progres cu 9,8 % al RGU pe segmentul de internet și date fixe (2,8 milioane RGU la 31 decembrie 2019 față de 2,5 milioane RGU, pentru aceeași perioadă a anului anterior).
Creșterea constantă a numărului de servicii pentru principalele servicii din portofoliu a fost susținută de extinderea infrastructurii de fibră optică, optimizarea acoperirii rețelelor de comunicații mobile și standardele ridicate în politica de customer-care.
Ungaria
Filiala Digi Communi..