Mesagerul.ro

Guvernul alocă 200 milioane lei pentru sprijinirea mass-media prin intermediul unei campanii de informare

 Guvernul alocă 200 milioane lei pentru sprijinirea mass-media prin intermediul unei campanii de informare

Guvernul a adoptat, joi, o ordonanţă de urgenţă prin care alocă 200.000.000 lei căre mass-media pentru derularea unei campanii de informare a cetăţenilor cu privire la regulile ce trebuie respectate pe perioada stării de urgenţă şi după 15 mai. Tot în ședința de Guvern s-a aproobat un memorandum cae prevede un acord cu Google pentru derularea unor campanii de informare. Gigantul american va oferi acces gratuit pentru astfel de promovare în limita sumei de 1,2 milioane de dolari. Astfel 47% din acest suma dată de Guvern va fi alocată pentru desfăşurarea campaniei la televiziunile naţionale, iar restul de 53%, pentru celelalte medii de comunicare - presă tipărită, online, locală, regională sau pentru staţii tv şi radio locale şi regionale. Campania urmează să se desfăşoare printr-o aplicaţie informatică, fiind publicat şi raportul cu sumele alocate pentru fiecare furnizor media, a anunțat șeful Camcelariei citat de Agerpres. "Un proiect de act normativ adoptat a fost aşteptat în urma consultărilor pe care Guvernul le-a derulat în această perioadă cu diverse industrii afectate şi, mai ales, ca urmare a necesităţii desfăşurării unor campanii ample de informare a opiniei publice în ceea ce priveşte regulile care urmează să fie respectate după încetarea stării de urgenţă şi în perioada actuală de stare de urgenţă. Vorbim despre măsuri atât în ceea ce priveşte protecţia sanitară pentru limitarea răspândirii coronavirusului, cât şi despre măsurile necesare pentru reluarea activităţilor în domeniul social şi economic. Aceste măsuri necesită o informare amplă a opiniei publice şi Guvernul a decis derularea unei campanii de inf..

copyright © 2024 mesagerul.ro