BREAKING NEWS

Mesagerul.ro

Importanța unui lanț de aprovizionare media responsabil

 Importanța unui lanț de aprovizionare media responsabil

​​În urmă cu 25 de ani, odată cu lansarea primei reclame online, se năștea o revoluție în media. De atunci, datele și tehnologia digitală au avut un impact disruptiv asupra fiecărui aspect din industria publicității, din ecosistemul media și al marketingului, transformând modul în care publicul este informat, distrat și implicat. Aceste schimbări au venit cu multe beneficii. Creativitatea a fost stimulată. Aproape orice informație poate fi găsită instant. Niciodată nu a fost mai ușor să cumperi ceva. Oamenii se conectează în moduri noi, care până acum nu păreau posibile. Iar următoarea decadă va veni cu și mai multe schimbări. Ne așteptăm la o lume fără reclame, așa cum le știm astăzi: unde personalizarea în masă este normală, unde tehnologiile imersive transformă experiențele media și unde publicitatea este o forță pozitivă, în slujba societății. Dar există și un revers întunecat al acestei revoluții. Lipsa transparenței a dus la o imensă risipă de media și a generat probleme legate de siguranța brandurilor și a oamenilor. Pe măsură ce media digitală a devenit dominantă, ne-am confruntat cu un adevăr neplăcut: acela că activăm pe nisipuri mișcătoare, uneori chiar frauduloase, când vine vorba despre lanțul de aprovizionare media. Și deși s-au făcut progrese pentru remedierea situației, acestea nu sunt suficiente. Media digitală continuă să se dezvolte și, odată cu ea, supraviețuiește latura sa întunecată. Risipa de media și fraudarea continuă. Încălcarea vieții private și folosirea incorectă a datelor despre consumatori persistă. Actori rău intenționați reușesc să preia fonduri de la advertiseri și găsesc modalități de a înșela, de a dezbina și a crea tulburări sociale. Acestea sunt probleme majore. Pe măsura ce și a doua jumătate a populației lumii se conectează online, este posibil ca aceste probleme să crească exponențial dacă jucătorii implicați nu se unesc, pentru a acționa. Ne aflăm în etapele incipiente ale inteligenței artificiale, ale realității virtuale, augmentate și mixte, prin urmare ne putem imagina consecințele folosirii la scară largă a acestor tehnologii, dacă scapă de sub control. În același timp cu eforturile de ‘curățare’, trebuie să ne folosim puterea intelectuală colectivă pentru a pune lucrurile pe un făgaș diferit. Este timpul să creăm un lanț de aprovizionare media responsabil, construit pentru anul 2030. Imaginați-vă un lanț de aprovizionare media care operează într-un mod sigur, eficient, transparent, responsabil și moderat corect pentru toți cei implicați, mai ales pentru consumatorii pe care îi servim. Imaginați-vă un Lanț de Aprovizio..

copyright © 2024 mesagerul.ro