Mesagerul.ro

În plină criză COVID-19, Primăria Sectorului 3 vrea să încheie încă un contract de 5 milioane lei pentru promovare

 În plină criză COVID-19, Primăria Sectorului 3 vrea să încheie încă un contract de 5 milioane lei pentru promovare

Primăria Sectorului 3, condusă de Robert Negoiță, vrea să încheie un contract de 5 milioane lei pentru promovarea instituției, cu compania Smart City Invest S3, la care este acționar Consiliul local, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordine de zi suplimentară a ședinței Consiliului Local Sector 3 de pe 30 martie. Mai departe compania încheie contracte pentru publicitate cu diverse televiziuni/publicații. În 2019, Primăria a mai încheiat două contracte, în valoare de circa 12 milioane lei, tot pentru promovare. ”Se aprobă, în condiţiile prevăzute de art. 31 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, atribuirea către societatea Smart City Invest S3 SRL, având ca autoritate tutelară Sectorul 3 al Municipiului Bucureşti, a contractului de furnizare având ca obiect „Servicii de de promovare instituţională”, în valoare totală de 5,000,000.00 lei inclusiv TVA. (....) Se împuterniceşte preşedintele Consiliului de Administraţie al societăţii Smart City Invest S3 SRL să încheie acte juridice în numele şi în contul societăţii, prin care să fumizeze/achiziţioneze bunurile/materialele şi, după caz, serviciile pentru ducerea la îndeplinire a contractului având ca obiect Servicii de de promovare instituţională’, în limita valorilor asumate în oferta financiară generală şi detaliată, cu încadrarea în bugetul aprobat al societăţii”, se arată în proiectul de hotărâre aflat pe ordinea suplimentară a Ședinței Consiliului Local Sector 3 de pe 30 martie. În raportul de specialitate, Primăria Sectorului 3 detaliază că are nevoie de acest contract pentru a promova serviciile online oferite de instituției, în contextul pandemiei, dar și promovarea noilor investiții. ”Este nevoie de alt contract de promovare instituţională necesar iniţierii unor noi campanii de promovare care să contribuie la notorietatea noilor obiective de investiţii ce vor fi finalizate în acest an, dar şi pentru popularizarea în continuare a serviciilor online oferite de primărie în contextul generat de pandemia de SARS-CoV-2. De asemenea, în anul 2020, prin acelaşi contract se intenţionează iniţierea altor campanii de promovare a activităţilor desfăşurate de Primăria Sectorului 3, respectiv promovarea şi informarea cetăţenilor referitor la sistemul integrat inteligent, online, de gestionare a parcărilor, ce va fi implementat în partea a doua a acestui an. în sensul consolidării identităţii de brand a Sectorului 3, considerăm necesar ca o componentă a acestui nou contract să cuprindă şi servicii diverse de promovare şi publicitate dedicate acestui demers, fapt ce va genera o creştere constantă a încrederii serviciile publice oferite cetăţenilor Sectorului 3”, se arată în document. Contactat de HotNews.ro, primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, spune că este vorba despre campanii de informare, plătite din amenzile date de cei care aruncă gunoi pe jos, iar campaniile de anul trecut au reprezentat un succes. ”Punctul meu de vedere este același, că tot ce se încasează din amenzi, facem promovare. Cei de la USR, atunci când am început să dăm amenzi celor care nu păstrează curățenia au început să strige în oraș că strâng bani pentru partid, pentru Primărie. De fapt nu este promovare, ci sunt campanii de informare publică. Ca să nu mai existe discuții că eu fac bani din amenzi pentru partid. Noi vrem să existe curățenie. Au avut foarte mare succes campaniile trecute. Avem și un studiu sociologic care arată asta. La cea cu păstrarea curățeniei, rezultatul a fost foarte bun, dacă la început, când a pornit să dăm amenzi, cel mai mult aruncau cei din Sectorul3, acum ponderea scade, îi mai prindem doar pe cei din provincie. Iar impactul din oraș, am avut campanie electorală toamna trecută, în general în urma echipelor care dădeau materiale promoționale, rămânea covor de pliante, acum a rămas curat. La campania cu spațiile verzi, nu am primit teren, dar am primit informari care ne-au ajutat foarte mult, referitor la terenuri domeniu public care erau ocupate abuziv și le-am eliberat. Asta cu conștientizarea este de cursă lungă, nu poți schimba peste noapte”, a explicat Negoiță. Și în raportul de specialitate al proiectului se vorbește despre..

copyright © 2024 mesagerul.ro