BREAKING NEWS

Mesagerul.ro

INFOGRAFIC Studiu: cât se uită românii la TV și ce fel de conținut online consumă / Cât au crescut Neflix&Co / Ce posturi ar lua cu ei pe o insulă pustie

 INFOGRAFIC Studiu: cât se uită românii la TV și ce fel de conținut online consumă / Cât au crescut Neflix&Co / Ce posturi ar lua cu ei pe o insulă pustie

Românii care apelează la servicii TV petrec în fața televizorului, în medie, 3,3 ore în timpul săptămânii și 3,7 ore în zilele de sfârșit de săptămână, potrivit unui studiu dat publicității vineri. Acesta arată că tinerii se uită la TV, în medie, cu o oră mai puțin decât cei în vârstă. Iar dacă ar fi să plece pe o insulă pustie, cu acces la un singur canal TV, peste un sfert dintre respondenți aleg Pro TV. Studiul despre consumul de TV și video în România, în 2019, a fost publicat de SES Astra România, parte a SES, operator internațional de sateliți. Ediția din 2019 a studiului se bazează pe interviuri cu 401 persoane, interviuri realizate, în iunie a.c., de Mercury Research. Eșantionul este redus ca dimensiuni, dar autorii îl descriu drept reprezentativ. Eșantionul este format din persoane de peste 18 ani, care utilizează servicii de televiziune prin cablu, satelit sau IPTV. Raportul SES afirmă că românii urmăresc, în continuare, mai mult ormatul clasic de televiziune, TV liniar, decât video online. Televizoarele nu se împuținează, susține studiul, ci devin mai mari și mai performante. Aproximativ unul din trei români (36%) și-ar schimba furnizorul de servicii pentru că au o ofertă mai bună de canale HD și Ultra HD. Ce spune studiul despre timpul petrecut în fața TV (evaluarea fiind făcută pe un eșantion de persoane adulte care apelează la servicii TV): În 2019, în medie un român se uită la televizor timp de 3,3 ore în timpul săptămânii, iar în week-end timpul petrecut în fața televizorului crește la 3,7 ore. Tinerii (18-34 de an..

copyright © 2024 mesagerul.ro