Decizia interzicerii publicității politice pe platforma de microblogging Twitter va avea un efect redus asupra campaniei de realegere a președintelui SUA, Donald Trump, a declarat un oficial din cadrul echipei de campaniei a liderului de la Casa Albă, scrie Mediafax, citând Reuters.
"Nu mă încântă niciodată când un canal, o linie, este oprit pentru că elimină o oportunitate", a declarat oficialul, la o zi după ce directorul general al Twitter, Jack Dorsey, a anunțat interdicția. "Dar nu ne va afecta în mod semnificativ", a completat oficialul.
Potrivit Reuters, Trump este candidatul care până acum a cheltuit cel mai mult pentru publicitate digitală în campania electorală pentru scrutinul prezidențial din 2020. Începând din mai 2018, echipa de campanie a lui Trump a cheltuit peste 21 de milioane de dolari pentru reclame cu caracter politic pe Facebook.
Pe de altă parte, datele Twitter arată că nu s-au plătit bani pentru promovarea mesajelor postate de pe contul oficial al lui Donald Tump (@realDonaldTrump), pe care liderul de la Casa Albă îl folosește în mod constant și care are peste 66 de milioane de..