BREAKING NEWS

Mesagerul.ro

Măsuri împotriva răspândirii COVID-19 în asigurări: Limitarea contactului uman și a deplasărilor, lucru de acasă și folosirea serviciilor online

 Măsuri împotriva răspândirii COVID-19 în asigurări: Limitarea contactului uman și a deplasărilor, lucru de acasă și folosirea serviciilor online

Lucrul de acasă pentru o parte a angajaților, limitarea contactului uman și a deplasărilor și recomandarea folosirii serviciilor online sunt câteva dintre măsurile anunțate de unii asigurători pentru prevenirea răspândirii virusului COVID-19. Notificarea online a daunelor, facilitarea inspecțiilor de daună la distanță în baza transmiterii electronice a documentelor și fotografiilor avariilor, programarea online la medici în cazul asigurărilor de sănătate, precum și plățile online sunt unele dintre serviciile electronice furnizate de unii asigurători. 1. Asirom VIG a anunțat marți, 17 martie, măsurile luate în contextul epidemiei de coronavirus: astfel: - Limitarea contactului uman și a deplasărilor, precum și implementarea lucratului de acasă pentru peste 50% dintre angajați sunt doar câteva dintre măsurile luate pentru siguranța clienților și a angajaților. - Ca măsură preventivă împotriva răspândirii coronavirusului, Asirom VIG recomandă folosirea online a serviciilor sale, respectiv: - Notificarea online a daunelor: Daunele auto, locuință și bunuri pot fi notificate online, direct pe asirom.ro, în mai puțin de 10 minute. Pentru celelalte categorii de produse, asigurarea și notificarea daunei se pot face via e-mail. Toate informațiile sunt disponibile pe pagina Daune Online. - efectuarea plăților online și pune la dispoziție mai multe variante, de la cea mai simplă – plata direct pe site folosind codul de referință de pe înștiințarea de plată, până la MyAsirom, portalul prin care clienții își administrează tot portofoliul de asigurări, Internet Banking, direct debit sau aplicația PAGO. Toate metodele de plată sunt disponibile pe https://asirom.ro/modalitati-de-plata. - În cazul asigurării de sănătate, clienții se pot programa la medic online prin intermediul sistemului de programări www.docbook.ro. - Andrei, asistentul virtual din Info Center-ul Asirom de pe pagina de start al site-ului este pregătit să răspundă oricăror întrebări, astfel încât să fie posibilă evitarea deplasării într-un sediu al companiei. - Toate produsele de pe site au formular de contact pe care clienții îl pot completa, pentru a fi contactați ulterior de un consultant din localitatea de domiciliu. - Agenții pot fi contactați prin telefon, compania este prezentă pe Facebook, iar de pe portalul myasirom.ro se poate administra întreg portofoliul de asigurări, active sau expirate și se pot plăti ratele online. 2. Allianz-Țiriac Asigurări este un alt asigurător care a anunțat recent măsuri suplimentare în contextul răspândirii noului coronavirus COVID-19 la nivel național, prin: - facilitarea inspecțiilor de risc la distanţă; - facilitarea inspecțiilor de daună la distanţă, în baza transmiterii electronice de către clienți (persoane fizice şi persoane juridice) a documentelor necesare şi fotografiilor avariilor, fără a fi necesară întâlnirea cu un inspector constatator. În cazul daunelor auto: - nu este necesară deplasarea la un centru de constatare şi interacţiunea directă cu inspectorul constatator. Măsura nu se aplică în caz de daună totală sau furt. În cazul daunelor la bunuri: - promovarea modalităţii de efectuare a constatării de către clienții persoane fizice (autoconstatare) a daunelor produse bunurilor asigurate. - efectuarea constatărilor daunelor la bunuri, prin acordarea de asistenţă la distanţă din partea reprezentanţilor de daune ai companiei, pentru toţi asiguraţii ..

copyright © 2024 mesagerul.ro