Mesagerul.ro

Pasagerii nemulţumiţi de o companie aeriană pot depune reclamaţii la ANPC, chiar dacă incidentul a avut loc în altă țară

 Pasagerii nemulţumiţi de o companie aeriană pot depune reclamaţii la ANPC, chiar dacă incidentul a avut loc în altă țară

Pasagerii curselor aeriene care nu au fost mulţumiţi pot depune reclamaţii la operatorul aerian şi la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), potrivit unei informări postate pe site-ul autorităţii, transmite Agerpres. Având în vedere faptul că este perioada vacanţelor de iarnă, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor reaminteşte drepturile pasagerilor. "Dacă un pasager apreciază că i-au fost încălcate drepturile prevăzute în Regulament, recomandăm să adreseze mai întâi o reclamaţie companiei aeriene în cauză. În cazul în care nu este mulţumit de răspunsul primit sau nu a primit niciun răspuns, să depună o reclamaţie la ANPC (dacă incidentul a avut loc pe teritoriul României) sau la organismul naţional competent din ţara în care a avut loc incidentul (completarea formula..

copyright © 2024 mesagerul.ro