Mesagerul.ro

Pro Infrastructura despre Autostrada Lugoj - Deva și lucrările la podul peste Mureș. "Acest pod, chipurile avariat, este o noua bătaie de joc la adresa românilor. Încearcă să acopere decizia dezastruoasă de a ține închiși cei 21 de km de autostradă"

 Pro Infrastructura despre Autostrada Lugoj - Deva și lucrările la podul peste Mureș. Acest pod, chipurile avariat, este o noua bătaie de joc la adresa românilor. Încearcă să acopere decizia dezastruoasă de a ține închiși cei 21 de km de autostradă

Lucrările de repoziționare a aparatelor de reazem ale podului peste Mureșd de pe Lotul 3 al autostrăzii A1 Lugoj - Deva, tronson finalizat 99% bdar nedeschis traficului din august de când Transporturile au decis rezilierea contractului, sunt „de imagine”, susține Asociația Pro Infrastructura. „CNAIR ne spune că podul are sute de tone, și totul apare într-o lumină gravă. Ce nu ne spun însă nici CNAIR și nici ministrul este că remedierea este o operațiune banală care presupune ridicarea podului cu câțiva milimetri și se poate executa sub trafic. Asemenea remedieri s-au executat sub trafic în zeci de locuri din țară”, susține Pro Infrastructura. „CNAIR reușește, și sub noua guvernare, să țină închisă deja de 5 luni o investiție de sute de milioane de euro, sub niște pretexte puerile. Vorbim de lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva (Ilia-Holdea) care era gata de trafic din august”, este de părere Asociația Pro Infrastructura. Poziția vine după ce Compania de Autostrăzi a anunțat că a început o operațiune de ridicare a tablierelor podului de peste Mureș pentru repoziționarea aparatelor de reazem. „După expertize minuțioase, au fost găsite probleme la aparatele de reazem ale podului peste Mureș. CNAIR ne spune că podul are sute de tone, și totul apare într-o lumină gravă. Ce nu ne spun însă nici CNAIR și nici ministrul este că remedierea este o operațiune banală care presupune ridicarea podului cu câ..

copyright © 2024 mesagerul.ro