Mesagerul.ro

Pro Infrastructura, după deschiderea Lotului 3 din A1 Lugoj - Deva: "Limitarea de viteză are în spate o justificare demnă de o piesă de teatru absurd / Solicităm premierului să trimită corpul de control la CNAIR"

 Pro Infrastructura, după deschiderea Lotului 3 din A1 Lugoj - Deva: Limitarea de viteză are în spate o justificare demnă de o piesă de teatru absurd / Solicităm premierului să trimită corpul de control la CNAIR

Limitarea de viteză la 80 km/h, ba chiar 60 km/h în unele locuri, și restricția de tonaj de 7,5t impuse pe tronsonul A1 Lugoj - Deva , Lot 3 - 21 de km deschiși traficului luni, la patru luni după ce contractul a fost reziliat la un stadiu de aproape 99% - au în spate „o justificare demnă de o piesă de teatru absurd”, susține Asociația Pro Infrastructura. „În ultimii ani decidenții din CNAIR și MT (Cuc, Ioniță, Scarlat) ne-au obișnuit cu autostrăzi finalizate și ținute închise cu lunile (3 luni pe Lugoj-Deva lot 2 în 2017, 8 luni pe Sebeș-Turda lot 3 în 2018 și peste 4 luni acum). Cine oare răspunde pentru această bătaie de joc?”, susține Asociația. „Această deschidere nu ar fi fost posibilă fără nodul rutier Holdea de la limita cu viitoarele tunele de pe lotul 2, propus de noi și de membrii comunității noastre peundemerg.ro încă din 2015. Deci, se poate ca societatea civilă să aibă un impact direct asupra marilor proiecte de infrastructură!”, scrie Asociația Pro Infrastructura, lascurt timp după eschiderea trafiului pe Lotul 3 din A1 Lugoj - Deva. „Parcă pentru a ne arăta cine e jupânul, Ministerul Transporturilor și CNAIR nu au deschis circulația înainte să își arate în câteva rânduri nepăsarea și disprețul față de cetățeni. Au reziliat contractul de construcție în august la 99% stadiu fizic recepționat și plătit. Apoi, timp de peste 4 luni au mimat realizarea unor expertize care să ”demonstreze” slaba calitate a lucrărilor. În final, în lipsa unor probleme reale, au repoziționat cu câțiva milimetri aparatele de reazem la 2 pile de la podul peste Mureș, operație care a durat câteva ore de muncă efectivă. Altfel spus, ceea ce nu era bun în august s-a deschis astăzi, după niște remedieri minore”, scrie API. „În ultimii ani decidenții din CNAIR și MT (Cuc, Ioniță, Scarlat) ne-au obișnuit cu autostrăzi finalizate și ținute închise cu lunile (3 luni pe Lugoj-Deva lot 2 în 2017, 8 luni pe ..

copyright © 2024 mesagerul.ro