BREAKING NEWS

Mesagerul.ro

Pro Infrastructura: Nu au rămas doar 210 restricții de viteză, cum a spus directorul CFR SA. În realitate sunt peste 1.000 de restricții pe calea ferată și numărul lor crește

 Pro Infrastructura: Nu au rămas doar 210 restricții de viteză, cum a spus directorul CFR SA. În realitate sunt peste 1.000 de restricții pe calea ferată și numărul lor crește

Directorul CFR Infrastructura a declarat că au rămas doar 210 restricții de viteză pe rețeaua feroviară din 490 câte erau la începutul anului, dar acest lucru este o ”minciună gogonată”, spun cei de la Asociația Pro Infrastructura. În realitate, sunt peste 1000 de restricții pe calea ferată și numărul lor crește! Mai mult, s-au introdus o serie de restricții-mamut: pe 82 km între Caransebeș și Timișoara viteza scade de la 100 la 70 km/h, iar pe 25 km lângă Roșiori trenul merge cu 60 km/h în loc de 140!, spune cei de la asociație. Datele sunt din BAR-uri (Buletinele de Avizare a Restricțiilor), sunt publice și le puteți consulta aici. Ce spun cei de la Pro Infrastructura La Balota, expresul de Budapesta este depășit de bicicletă pentru că "fuge" cu maxim 15 km/h pe aproape 2 km din cauza stării terasamentului, multiple deraieri și alunecări de teren având loc aici în ultimii 10 ani. În total, doar pe linia București-Craiova-Timișoara sunt 213 restricții! Domnul Axinia spune ca a scos TOATE restricțiile de pe magistrala 500 Ploiești Sud-Suceava. Însă în realitate mai sunt 63 (în mare parte pe liniile secundare din gări). Artificiul tehnic este că, acum aproape 15 ani, a apărut o restricție-mamut permanentă inclusă în livret prin care viteza a fost scăzută de la 120 km/h la 80 pe 185 km în..

copyright © 2024 mesagerul.ro