Mesagerul.ro

Românii din mediul urban și-au bugetat pentru sărbătorile de iarnă peste 1000 de lei, majoritatea dându-i pe alimente

 Românii din mediul urban și-au bugetat pentru sărbătorile de iarnă peste 1000 de lei, majoritatea dându-i pe alimente

Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de Mednet Marketing Research Center în mediul urban, bugetul alocat de Sărbători produselor alimentare (carne, cozonac etc.) este, în medie, 788,13 lei, iar pentru produse nealimentare (haine, încălțăminte, cosmetice, ornamente etc.) 492,07 lei. În ceea ce privește Revelionul 2020, 82,8% dintre respondenți intenționează să-l petreacă în țară, iar 3,0% vor pleca în străinătate. Persoanele care vor pleca de sărbători în excursii sau călătorii au alocat un buget mai mare decât anul trecut (872,80 lei în 2019 comparativ cu 835,52 lei în 2018). De asemenea, și pentru ieșirile la restaurant / în oraș respondenții estimează că vor cheltui ceva mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut (323,68 lei în 2019 față de 312,04 lei în 2018). Procentul celor care intenționează anul acesta să ofere cadouri de Sărbători (Crăciun și Revelion) este 93,7%, cele mai căutate produse fiind articolele de îmbrăcăminte / încălțăminte, dulciurile și jucăriile. Cei care vor primi aceste cadouri sunt, cel mai adesea, membrii familiei. În ceea ce privește bugetul pentru cadouri, suma alocată de respondenți este în creștere de la an la an (650,14 lei în 2019 față de 628,52 lei în 2018), creșterea fiind însă explicată de creșterea prețurilor. Anul acesta, 26,0% dintre respondenți au declarat că își doresc de sărbători lucruri pe care nu și le pot permite. Dintre produsele non-alimentare pe care și le-ar dori în această perioadă, dar nu și le permit (situație întâlnită în cazul a 21,7% dintre intervievați), cele mai menționate au fost din categoria IT & Gadget-uri (laptop, telefon, tabletă etc.) și Electronice / Electrocasnice. De asemenea,există ..

copyright © 2024 mesagerul.ro