BREAKING NEWS

Mesagerul.ro

Șeful Skoda își liniștește angajații după ce presa germană a scris că marca cehă va fi marele perdant după o repoziționare care ar putea s-o retrogradeze în a concura cu brand-uri precum Dacia

 Șeful Skoda își liniștește angajații după ce presa germană a scris că marca cehă va fi marele perdant după o repoziționare care ar putea s-o retrogradeze în a concura cu brand-uri precum Dacia

​Publicația germană Suddeutsche Zeitung a scris recent că șefii grupului VW vor să repoziționeze mărcile de volum pentru a nu concura atât de mult cu marca de bază Volkswagen, iar Skoda ar urma să fie marele perdant, fiindcă va fi retrogradată și va ajunge să concureze cu Dacia. Într-un e-mail către angajați. șeful Skoda a încercat să-i liniștească pe angajați și spune că valorile mărcii nu se schimbă, relatează Automotive News. Skoda a ajuns să vândă anual 1,25 milioane de mașini și continuă creșterea, cele mai mari piețe fiind China și Germania. Skoda a ajuns departe, vinde anual peste 1,2 milioane de mașini și a trecut de 900.000 în nouă luni. Mai mult, cea mai scumpă versiune a flagship-ului Superb trece de 41.000, iar versiunea RS 2.0 a SUV-ului Kodiaq trece de 48.000 de euro. Despre cât de mult a crescut Skoda o arată cifrele din Europa: vindea 25.000 de mașini pe an în 1990, înainte să fie preluată de VW, a trecut în 1997 de 100.000, în 2007 depășea 400.000, iar anul trecut livra 700.000 de mașini. Skoda are acum trei SUV-uri în gamă și așteaptă de la centru aprobarea pentru a lansa în anii viitori și mașini electrice. Presa a scris însă că la vârf, șefii grupului Volkswagen vor să schimbe pozițiile mărcilor de volum ale grupului - Volkswagen, Seat și Skoda, astfel încât ele să nu se mai bată pe același public și marca de bază Volkswagen să nu mai aibă atât de multă concurență internă. Mai ales Skoda, datorită fiabillității și prețurilor mai mici decâ..

copyright © 2024 mesagerul.ro