Mesagerul.ro

webPR: Emilia Cremeria devine GIOELIA Cremeria Italiana și își stabilește sediul central în România

 webPR: Emilia Cremeria devine GIOELIA Cremeria Italiana și își stabilește sediul central în România

​​Emilia Cremeria, lanțul de magazine de înghețată artizanală, anunță un proces de rebranding în urma căruia devine GIOELIA Cremeria Italiana. În același timp, compania își stabilește sediul central al business-ului în România, iar Alexandru Sautner devine director comercial la nivel internațional. Încă de la început, din 2010, compania și-a propus să îi facă pe oameni să se simtă ca acasă, aducându-le zâmbetul la fiecare experiență a gustului. Prin schimbarea numelui, această filozofie este transpusă și la nivelul brand-ului, ”gioia” înseamnând ”bucurie”, ”fericire”, în limba italiană. ”Înghețata artizanală reprezintă o nișă specială pe piața de înghețată. Consumatorii au un gust bine format, își doresc calitate și sunt deschiși în a experimenta noi arome. Dezvoltarea spectaculoasă pe care am înregistrat-o în România ne demonstrează că avem o categorie matură de consumatori, existând un potențial extraordinar pentru extindere. În acest context apare rebranding-ul și dorința noastră de a crește local și internațional, astfel încât un număr cât mai mare de persoane să experimenteze bucuria gustului unei înghețate de calitate”, a explicat Denis Proni, CEO GIOELIA Cremeria Italiana. În România, Alexandru Sautner deține nouă magazine în regie proprie în București, Timișoara, Cluj și Constanța. Odată cu noua structură se schimbă și obiectivele de business ale companiei, iar direcția principală se va îndrepta către extindere pe plan mondial prin intermediul acordării de francize. ”Luăm în calcul să încheiem parteneriate de afaceri în regim de franciză în perioada următoare. Numai în acest moment avem aproximativ 1.500 de cereri de francize din toată lumea. Suntem deja în discuții pentru a intra pe piața din SUA și din Asia, dar și în alte țări din Europa. Succesul înregistrat în România a dat încredere echipei de management că există potențial dacă urmăm același principii: calitate, tradiție, pasiune și noutate. Vom continua dezvoltarea și pe piața românească și avem în vedere prezența în toate marile orașe. În următoarele luni vom deschide prima locație în franciză, la Craiova. În 2020 vom fi la Brașov, în noul mall. Urmează Oradea, Sibiu, Iași și alte orașe în funcție de oportunitățile care vor apărea” , a declarat Alexandru Sautner, CCO GIOELIA Cremeria Italiana. Investiția într-un magazin nou este între 120.000 de euro și 200.000 de euro, depinzând de mărimea locației. Cifra de afaceri proprie fiecărui magazin oscilează între 300.000 d..

copyright © 2024 mesagerul.ro