Mesagerul.ro

webPR: Peste 3 milioane de români atinși de mesajul campaniei ECOTIC "Fii la tine-n țară la fel ca afară"

 webPR: Peste 3 milioane de români atinși de mesajul campaniei ECOTIC Fii la tine-n țară la fel ca afară

​​În 2020 românii sunt încurajați să „fie în țară la fel ca afară” și să predea deșeurile de echipamente electrice și electronice în mod responsabil. Campania națională de informare „Fii la tine-n țară la fel ca afară” lansată de ECOTIC împreună cu Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, în luna ianuarie a acestui an, este promovată prin acțiuni de conștientizare în mediul online, offline, cât și prin media tradițională (TV și presa scrisă). Ideea campaniei este aceea de a încuraja românii să fie motorul schimbării în România în ceea ce privește protecția mediului și în special în ceea ce privește colectarea separată a deșeurilor electronice. Cetățenii își doresc „o țară ca afară” și pentru asta este necesară și contribuția lor activă. Începând cu data de 14 ianuarie un public de aproape 3 milioane de persoane au văzut spotul video dedicat campaniei. Canalele unde acesta a fost difuzat sunt: PRO TV, PRO Cinema, PRO X, Digi24, Digi Sport 1, Digi Sport 2, TVR 1, TVR 2, B1 TV, Discovery și România TV. De asemenea, pe platfoma video YouTube, în doar 20 de zile de la lansarea acestuia, spotul a fost vizionat de cel puțin 750.000 de persoane. Începând cu 20 februarie, 45 de influenceri de pe platforma Instagram s-au alăturat campaniei pentru a duce mai departe, în toate colțurile țării, informția colectării separate a deșeurilor de echipamente electrice și electronice. Scopul acestei campanii pe rețelele de socializare este ca mesajul ECOTIC să ajungă la tinerii care au puterea de a învăța bunele practici, de a le promova și de a schimba mentalități, în stilu..

copyright © 2024 mesagerul.ro