Mesagerul.ro

Sindicatele din învățământ se fac că lucrează, profesorii cooperează

Sindicatele din învățământ se fac că lucrează, profesorii cooperează

Să ceri numai e ușor. Dar să și faci ceva pentru a fi respectat și a arăta că solicitarea chiar e serioasă necesită nu doar organizare, ci, în primul rând, coloană vertebrală. Și curaj.
Să ceri numai e ușor. Dar să și faci ceva pentru a fi respectat și a arăta că solicitarea chiar e serioasă necesită nu doar organizare, ci, în primul rând, coloană vertebrală. Și curaj.Citeam, recent, că salariații din învățământ, printre care și membri ai sindicatelor ieșene, au dezbătut modul în care este organizat și funcționează sistemul educațional din România. Evident, s-au identificat măsuri pozitive, dar s-au făcut și propuneri menite să optimizeze, corecteze sau să inoveze activitățile educative. ”Astfel, profesorii sunt de părere că, pentru o mai bună predicţie, structura anului şcolar ar trebui să fie fixă, cu începere pe 15 septembrie şi încheiere pe 15 iunie, să existe o strategie pe termen lung pentru sistemul de învăţământ pentru a nu mai apărea schimbări pe parcurs nedocumentate sau fără analize de impact la fiecare schimbare a conducerii ministerului”, informează ziaruldeiasi.ro. Frumos, numai că elevii sunt mult mai dornici să schimbe structura anului școlar și nu pierd vremea cu discuții sterile. Oricum, deschiderea românului spre a discuta discuții este uriașă. © Sputnik / Павел Комаров Norma didactică a profesorilor: modificări, se reduce timpul alocat predării Precizez că sindicatul din Iași s-a remarcat, totuși, prin acțiuni favorabile cadrelor didactice, însă dezbaterile sunt foarte puțin eficiente. Degeaba cer profesorii să se reducă numărul elevilor de la clase dacă școlile nu au suficient spațiu sau suficienți dascăli pentru acei elevi. Depolitizarea învățământului nu se va realiza, pentru că obediența din sistem este uriașă, iar majoritatea se va înclina în fața puternicului zilei. Angajații din învățământ cer să fie realizat un calendar fix de desfășurare a examenelor naționale, liceele tehnologice să aibă bacalaureat diferențiat, dar și ca toate cursurile de perfecționare să fie gratuite. În tot acest timp, ei plătesc cursurile de perfecționare. Ori, dacă ar vrea cu adevărat să fie gratuite acele cursuri, ar putea încerca să boicoteze cursurile cu plată. Dar unitatea în sistem lipsește cu desăvârșire, compensată fiind de ipocrizie… de omniprezenta falsitate…și duplicitate… Urmărește-ne pe rețelele de socializare:|Facebook |Twitter |VK|Odnoklassniki |Instagram Accesaţi aplicaţiile mobile pentru iPhone și Android

copyright © 2020 mesagerul.ro