Casa de Pensii Teleorman, preciz?ri privind acordarea ajutorului de deces
Având în vedere prevederile art. 19 din OUG nr. 32/26.03.2020 publicat? în Monitorul Oficial al României nr. 260/30.03.2020, pe perioada st?rii de urgen??, în documenta?ia privind acordarea ajutorului de deces numai este necesar? introducerea certificatului de deces în original.
Documentele privind acordarea ajutorului de deces pot fi transmise:
- Prin po?t? cu confirmare de primire pe adresa: Alexandria, str. Dun?rii nr. 1, jude?ul Teleorman;
- Prin fax la 0247 311 609
- prin e-mail teleorman@cnpp.ro
Men?ion?m c? drepturile privind ajutoarele de deces sunt valabile ?i pot fi ridicate în termen de 3 ani de la data decesului.
Pentru cei care aleg sau sunt nevoi?i s? nu se deplaseze la sediul Casei Jude?ene de Pensii Teleorman avem rug?mintea de a ne comunica prin orice mijloc de comunicare decesul pensionarului în vederea încet?rii la plat? a pensiei cuvenite.
DOCUMENTE NECESARE:
- cerere pentru acordarea ajutorului de deces, potrivit modelului prev?zut în anexa 11la Normele de aplicare a prevederilor Legii nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, aprobate prin Hot?rârea Guvernului