
Utile
CEZ Vânzare sprijin? clien?ii cu vârsta de peste 65 ani ?i le o
Furnizorul de energie electric? ?i gaze naturale CEZ Vânzare le recomand? clien?ilor s?i s? apeleze la canalele alternative de comunicare pentru solu?ionarea tuturor solicit?rilor în rela?ia cu furnizorul, din confortul de #acas?. Pentru clien?ii de peste 65 de ani, CEZ Vânzare a preg?tit un num?r de telefon dedicat, cu tarif normal în re?elele na?ionale: 0318 222 842.
Clien?ii CEZ cu vârste de peste 65 de ani vor putea lua leg?tura cu furnizorul CEZ Vânzare prin intermediul unei noi linii telefonice, 0318 222 842, în intervalul orar 08:00 - 20 00, disponibil? pân? la jum?tatea lunii iunie 2020. Apelarea num?rului dedicat clien?ilor de peste 65 de ani, va face leg?tura direct? cu un operator de call center, f?r? a mai intra în meniul IVR Dynamic (asistentul vocal interactiv).
Ideea de a le oferi clien?ilor cu vârsta peste 65 de ani o modalitate nou? de a dialoga cu furnizorul CEZ Vânzare a venit ca o m?sur? suplimentar? de protec?ie a acestei categorii de clien?i în contextul CoVid 19, dar ?i o op?iune care le asigur? informa?iile de care au nevoie, din #confortul de acas?.
În ceea ce prive?te comunicarea cu întreg portofoliul de clien?i CEZ Vânzare, reamintim canalele de comunicare alternative puse la dispozi?ie de furnizor:
- Portalul ?i aplica?ia mobil? MY CEZ mai multe informa?ii despre func?ionalit??i pute?i g?si aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibil? pentru solicitarea de informa?ii comerciale, de luni pân? vineri, în intervalul orar 08:00 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuat? non stop.
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
- Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de înregistrare al sesiz?rilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
- Prin coresponden?? scris? la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro
- Num?rul de fax: 0248 524 834.
- Angaja?ii Centrelor vor purta m??ti ?i m?nu?i de protec?ie, în centre fiind instalate în prealabil geamuri de protec?ie plexiglass;
- Ocuparea ghi?eelor va fi organizat? astfel un ghi?eu func?ional, unul/ dou? ghi?ee libere. În Centrele de Rela?ii cu Clien?ii din Craiova ?i Pite?ti vor func?iona concomitent 4 ghi?ee aflate la o distan?? de minim 2 metri.
- Accesul clien?ilor în CRC este permis doar cu masc? ?i m?nu?i de protec?ie (doar un reprezentant per familie);
- Accesul în incint? se va face doar dup? ie?irea persoanei care a intrat înainte;
- Cozile de a?teptare se vor forma în afara incintei centrului, pe dou? coloane, respectând regulile de distan?are social?;
- Clien?ilor li se va m?sura temperatura la intrarea în CRC;
- Clien?ii vor fi direc?iona?i de c?tre personalul de paz? s?-?i ?tearg? t?lpile înc?l??mintei pe covora?ul dezinfectant de la intrarea în centru precum ?i s?-?i igienizeze mâinile cu solu?ii de dezinfectare;
- Se recomand? clien?ilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea oric?ror documente;
- Totodat?, se recomand? preg?tirea în prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi, etc.