Începând cu data de 26.03.2020, activitatea de rela?ii cu publicul se desf??oar? exclusiv prin e-mail ?i telefon, urm?nd ca r?spunsul I.T.M. Teleorman s? fie transmis tot prin acelea?i mjloace.
- În vederea eliber?rii informa?iilor din baza de date organizat? la nivelul Inspec?iei Muncii cu Registrele Generale de Eviden?? a Salaria?ilor depuse de angajatori, conform Hot?rârii Guvernului nr. 161/2006, Hot?rârii Guvernului nr. 905/2017 privind întocmirea ?i completarea registrului general de eviden?? a salaria?ilor, achitarea sumei de 20 lei/document, se va face electronic în contul de Trezorerie al I.T.M. Teleorman, respectiv RO69TREZ6065032XXX005146, Trezoreria Alexandria,Cod fiscal: 12317500. Solicitarea privind eliberarea informa?iilor (site-ul www.itmteleorman.ro, sec?iunea formulare), copia actului de identitate ?i dovada pl??ii contravalorii acestora, se vor transmite electronic (e-mail: itmteleorman@itmteleorman.ro, fax:+4 0247.311.798). Institu?ia noastr? are posibilitatea transmiterii actelor electronic (e-mail, fax).
- Pentru ob?inerea numelui de utilizator ?i a parolei privind transmiterea registrului general de eviden?? a salaria?ilor în format electronic, agen?ii economici au posibilitatea solicit?rii acestora prin mijloace electronice (e-mail: itmteleorman@itmteleorman.ro), în baza urm?toarelor documente:
- a) fi?ier cu extensia.rvs, în vederea transmiterii registrului general de eviden?? a salaria?ilor (generat din aplica?ia informatic? REVISAL);
- b) adresa înaintare registru de eviden?? a salaria?ilor (site-ul www.itmteleorman.ro, sec?iunea formulare);
- c) solicitare scris? pentru eliberarea numelui de utilizator ?i a parolei (site-ul www.itmteleorman.ro, sec?iunea formulare);
- d) împuternicire semnat? ?i ?tampilat? de angajator, în cazul în care persoana care solicit? ob?inerea numelui de utilizator ?i a paro..